Doe ik het als #ondernemer goed genoeg om:

  • Het juiste personeel te vinden?
  • De goede mensen vast te houden?

Twee vragen die een klant van ons zichzelf medio 2019 stelde.

Zeker als er meer #personeel komt, is het logisch dat ondernemers zichzelf deze vraag stellen. Jij wilt goed voor je personeel zijn, zodat zij ook goed voor jou zijn en blijven.

Twee jaar later vindt onze klant het eigenlijk vreemde, domme vragen .…

Benieuwd waarom hij er nu anders tegenaan kijkt? Bekijk dan bijgaand filmpje,  een mooi praktijkvoorbeeld in 2 minuten.

Ervaar jij ook dit soort situaties? Met onze praktische aanpak helpen wij jou verder. 

Over de auteur
Gerald van Kollenburg

Opgegroeid in een mkb-gezin waar hij ervaarde dat fouten maken leerzaam is. En kennis en vaardigheden belangrijk zijn. Opleidingen: bedrijfseconomie, bedrijfskunde, geografie, makelaardij, Lean Six Sigma Black Belt en een Master Neuro Linguïstisch Programmeren. In zijn loopbaan talloze opleidingen gevolgd en zelf gedoceerd over leiderschap, organiseren, strategie en financiën. Steeds als doel om praktische mkb-ondernemers te ondersteunen met kennis, ervaring en vaardigheden. Sinds 1999 is Gerald actief binnen het mkb. Methoden ontwikkeld voor gezonde groei van bedrijven zoals het COF-systeem en het Z11made Groeimodel. Maar hij is er zich terdege van bewust dat het gaat om mensen en niet om modellen. Intrinsieke drijfveren en unieke mkb-ers, dat maakt Nederland anders!

Meer lezen over dit onderwerp? 

Schrijf je in en mis geen enkel artikel 

Groei naar jouw ware potentieel als ondernemer

Schrijf je in voor onze mails over leiderschap en ontvang onze gratis checklist met 40 vragen die je laten ontdekken hoe jij meer bereikt in je ondernemerschap.