Value Stream Mapping - Maak verspilling zichtbaar
Premium training
Video
General
0% Nog niet gestart
Intermediate
Premium training
Video
General
0% Nog niet gestart
Intermediate
Premium training Stap 1. Het hoofdproces in beeld
Je krijgt in deze les een overzicht van alle benodigdheden die je nodig hebt om een proces goed in beeld te brengen, zodat je in รฉรฉn keer goed (zonder gedoe) de klantwensen kunt vervullen. Ook behandelen we de eerste stap, waarbij we het hoofdproces in beeld brengen.
Premium training Over de training & werkboek
In deze video legt Gerald de stappen uit die nodig zijn om optimaal gebruik te kunnen maken van deze training.
Premium training Stap 2. Proces ontkoppelpunten
In deze les breng je de proces ontkoppelpunten in kaart.
Premium training Stap 3. Deelactiviteiten
In deze les brengen we je deelactiviteiten in beeld.
Premium training Stap 4. De stem van de klant
In deze les brengen we de stem van de klant in kaart.
Premium training Stap 5. Bedrijfswaarde
In deze les brengen we de bedrijfswaarde in kaart.
Premium training Stap 6. Verspillingen
In deze les brengen we de verspillingen in kaart.
Premium training Stap 7. Systemen en informatiestromen
In deze les brengen we de systemen en informatiestromen binnen je bedrijf in kaart.
Premium training Stap 8. Doorloop- en wachttijden
In deze les brengen we de doorloop- en wachttijden in kaart. Hiermee ronden we het hele proces af.
Opgegroeid in een mkb-gezin waar hij ervaarde dat fouten maken leerzaam is. En kennis en vaardigheden belangrijk zijn. Opleidingen: bedrijfseconomie, bedrijfskunde, geografie, makelaardij, Lean Six Sigma Black Belt en een Master Neuro Linguรฏstisch Programmeren. In zijn loopbaan talloze opleidingen gevolgd en zelf gedoceerd over leiderschap, organiseren, strategie en financiรซn. Steeds als doel om praktische mkb-ondernemers te ondersteunen met kennis, ervaring en vaardigheden.
Sinds 1999 is Gerald actief binnen het mkb. Methoden ontwikkeld voor gezonde groei van bedrijven zoals het COF-systeem en het Z11made Groeimodel. Maar hij is er zich terdege van bewust dat het gaat om mensen en niet om modellen. Intrinsieke drijfveren en unieke mkb-ers, dat maakt Nederland anders!